Krabičková diéta

Pohodlná diéta pre ľudí, ktorý nestíhajú – to je krabičková diéta. Stačí si len vybrať kalorický alebo diétny program a o zvyšok sa postará firma. Príkladom takejto diéty je na slovensku VITABOX – krabičková diéta. V podstate Vám každý deň príde balíček s jedlom na celý deň, okrem ktorého by ste nemali nič jesť. Jedlá si môžete pripravovať aj sami, to však zaberie veľmi veľa času.

Funguje krabičková diéta? Funguje! Prečo?

  • Pripravená strava nezaťažuje organizmus a dodáva telu všetko, čo potrebuje pre správne fungovanie.
  • Jete primeranú energetickú hodnotu vhodne rozloženú počas celého dňa. Takže od raňajok po večeru, na nič nezabúda.
  • Vytvárate si správne stravovacie návyky. Predchádzate obezite a dokonca aj niektorým chorobám.
  • Táto diéta má samozrejme mnoho výhod, ale aj nevýhôd, na čo musíme upozorniť.

Výhody:

  • stačí si objednať jedlo online vo Vami vybranej spoločnosti, kde samozrejme zohľadnia Vaše požiadavky a ciele – v podstate bez starostí, len si jedlo vyzdvihnete,
  • netreba nakupovať jedlo a pripravovať si ho,
  • ušetríte veľa času, jediné, čo potrebujete, je vyzdvihnutie jedla u kuriéra spoločnosti,
  • jednotlivé chody sú pekne a prehľadne zabalené v krabičkách, stačí vybrať, prípadne zohriať a jesť,
  • jedlo je zdravé a pripravené podľa Vášho diétneho programu – teda často pripravené dietológmi podľa požiadaviek.

Nevýhody krabičkovej diéty:

  • táto diéta ide do peňazí – finančná náročnosť,
  • jete iba to, čo dostávate v krabičkách – všetko ostatné zakázané,
  • jedlá vždy pripravuje kuchár spoločnosti, ktorú ste si vybrali – jednoducho Vám nemusia chutiť,
  • ak si jedlo pripravujete sami, príprava je časovo náročná.

Krabičková diéta a jej desatoro pravidiel:

  1. Rozplánujte si čas, kedy budete krabičky jesť, približnú dobu dodržujte každý deň.
  2. Čas medzi jednotlivými jedlami – približne 3 hodiny.
  3. Posledné jedlo – 3 hodiny pred spaním.
  4. Okrem jednotlivých krabičiek smiete jesť aj čerstvú zeleninu (až 400g / deň).
  5. Ak máte neodolateľnú chuť na sladké, dajte si radšej ovocie.
  6. Ak pociťujete cez deň únavu, dajte si ovocie.
  7. Dodržujte pitný režim (najlepšie neperlivá voda, čistá voda z vodovodu).
  8. Nepite alkohol – je veľmi kalorický.
  9. Pokiaľ pijete kávu, vypite o to viac tekutín, pretože káva odvodňuje telo.
  10. Vyberte si športovú aktivitu, ktorá vám bude vyhovovať a športujte.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *